róbmy swoje,/Wojciech Młynarski/ a mury runą./Jacek Kaczmarski/
janekk - blog
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Blog2013.01.11 08:44

Kadry decydują o wszystkim

 

z partyjnym pozdrowieniem od towarzysza Soso

 
O pracę tam ubiegają się ponoć tysiące młodych ludzi co mogłoby świadczyć o jej niezwykłej atrakcyjności
 
Dość przypadkowo usłyszałem informację o wielkim naborze do policji. O pracę tam ubiegają się ponoć tysiące młodych ludzi co mogłoby świadczyć o jej niezwykłej atrakcyjności.
Wprawdzie uzasadnienie było dość oględne a może nawet całkowicie odpowiadające prawdzie że chodzi po prostu o stałą pracę i regularne wynagrodzenie ( nie wypłacić na czas pensji mundurowym to byłby dopiero obciach) ale ja jeszcze dodałbym że dla wielu może to być próba znalezienia jakiejkolwiek pracy i należałoby to widzieć raczej w kategoriach dramatu dla wielu z nich bo będą musieli zrezygnować z szansy rozwoju zawodowego i pracy dla polskiej gospodarki stając się kolejnym dla niej obciążeniem.
 
W tym że każda władza, a szczególnie ta która obawia się niezadowolenia swoich obywateli musi dbać o służby, nie ma nic nadzwyczajnego ale jedna rzecz może nieco intrygować szukającego przysłowiowej dziury w całym słuchacza.
 
Otóż kandydaci którzy odpadli nie przeszli testów psychologicznych!

Zgoda, psychika w każdej pracy jest co najmniej tak samo ważna jak inne predyspozycje, może nawet w pracy policyjnej bardziej niż gdzie indziej.
Ale z drugiej strony czy aby ocenić predyspozycje psychiczne kandydata wystarczy coś nabazgrać w pisemnym teście lub umieć przekonująco nawijać w rozmowie z psychologiem?
 
Z drugiej strony czy można mieć pełne zaufanie do psychologa w sytuacji braku zaufania do miłościwie nam panujących, których rezultatem działalności jest poszukiwanie przez młodych jakiejkolwiek pracy, w tym w policji, a w wielu wypadkach wyjazd za granicę za chlebem albo pozostawanie na bezrobociu?

Jeśli spojrzeć na sprawę z perspektywy prób pacyfikowania przez władzę pokojowych demonstracji obywateli to logicznym wydaje się uwzględnienie tego aspektu w procesie rekrutacji a tak zwane testy psychologiczne w których kryteria może ustalić psycholog wedle własnego widzimisię, o pardon, wedle własnej wiedzy psychologicznej, byłyby tu bardzo wygodnym instrumentem.
 
U koni predyspozycje psychiczne ocenia się podobno na podstawi cech rodziców więc dlaczego by nie miały się sprawdzić i u ludzi?

Czyżby i tutaj kłaniał się towarzysz Soso który zwykł mawiać że „kadry decydują o wszystkim". 
 
praca, testy, kadry, policja, Soso 

 
2981 odsłon  średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: policja, kadry, testy, praca.
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Paweł Tonderski, 2013.01.11 o 11:34
Mam jedną uwagę do tekstu. Ostatnio w polskojęzycznej TV powiedzieli, że nabór do polskiej policji państwowej w porównaniu z poprzednim rokiem jest o połowę mniejszy, ponieważ weszła nowa ustawa o emeryturach i wieku emerytalnym względem służb mundurowych, które są dla tych nowych policjantów niekorzystne.

Natomiast z tym, że kadry są najważniejsze w każdej służbie, w każdym zespole pracowników, w każdej pracy i tutaj na tym małym portalu również zgadzam się. I że nie jest tak, jak to się mówi, że nie ma ludzi niezastąpionych. Moim zdaniem właśnie nie każdego pracownika, człowieka można zastąpić w pracy, w służbie innym na tym samym stanowisku.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.11 o 14:29
Paweł Tonderski.
Ja jakoś nie odbieram dzisieszej policji jako służby innym. Czyli normalnym ludziom. Raczej jest to psia służba na rozkaz dla partii. Kopanie ludzi z buta na ulicach, pałowanie, strzelanie do sióstr i braci, bicie dzieci i starców to hańba a nie służba. Czyli ci co wybierają ten zawód muszą się liczyć z takimi rozkazami. Ja to uznaję jako bandytyzm pod ochroną tzw prawa. Bo moim zdaniem zadaniem policjanta jest zatrzymanie ewentualne człowieka, nawet najgorszego. I przekazanie go "wymiarowi sprawiedliwości" a nie wymierzanie samenu kary j/w. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Paweł Tonderski, 2013.01.11 o 15:07
Wszyscy policjani kopią i nadużywają swojej władzy i służą temu rządowi i innym? Widziałem zdjęcia z Marszu Niepodległości, na których wyraźnie widać, że policjanici zamiast strzelać w tłum strzelali w powietrze, oczywiście byli pośród nich też tacy, którzy strzelali w tłum. Dosatali taki rozkaz, żeby strzelać. Kto wydał im ten rozkaz, kto ich tam poprowadził, to są przede wszystki osoby winne tym wydarzeniom.

Zawsze policja i wojsko jest podległe rządzącym w danym kraju, przecież to oczywiste, jednak ja nie mam tego problemu, nie jestem ani żołnierzem ani policjantem. Ale jednak uważam, że to są tacy sami ludzie jak my, którzy mają swoje rodziny, matki, ojców i dzieci i w większości przypadków to są również Polacy. Moim zdaniem oni też wyciągają wnioski, myślą i będąc Polakami powinni wiedzieć, co mają czynić, gdy przyjdzie na to odpowiednia pora. Przynajmniej mam taką nadzieję, że tak się stanie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.11 o 18:14
Paweł Tonderski.
Ja mam słaby wzrok - okulary. Może dlatego widzeliśmy co innego. Ja widziałem jedną policjantkę co trzymała broń ponad ludzmi - jedną. Ty widziałeś zdaje się odwrotnie. Ja z tymi Polakami mam niestety złe nadzieje. Przynajmniej historia tego uczy. Moim zdaniem ich szefowie na sto procent nie są Polakami. Pewnie rodziny mają, tylko co to za rodziny. Przykładowo, ja jestem policjantem ze wsi, jadę do Warszawy i strzelam sobie do moich ciotek, braci, sióstr i innych mieszkających w Warszawie. Dobra mi policja i dobra rodzina. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Paweł Tonderski, 2013.01.11 o 18:25
To jak chcesz przejąć władzę w Polsce, bez mundurowych, bez pomocy policji i wojska?

Tak były takie zdjecia, na których widać, że kilku strzelało w powietrze.

Były też takie, na których było widać, że pałowali swoich kolegów z ABW, ale to chyba przez przypadek, bo ci byli zamaskowani jak bandyci. :))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Adam39, 2013.01.11 o 21:23
Pawle, jestem przekonany że przy pomocy tak zindoktrynowanej policji jak mieliśmy przykłady z dwóch pokojowych Marszów Niepodległości na pewno nie przejmiesz władzy. Nie wiem jak jest z wojskiem, ale to jest armia zawodowa, czyli najemna i musi wykonywać rozkazy tych którzy im płacą. Uważam iż myślenie o siłowym przejęciu władzy jest obecnie niebezpieczną utopią. Natomiast ujawnianie różnych ukrywanych przekrętów rządzących nami "elit", jest bronią pozwalająca Polakom na jednoczenie się przeciw tym pseudopolskim przebierańcom. Co obecnie jest najpilniejsze w tak ogłupianaym od lat i zatomizowanym przez wrogów naszym społeczeństwie.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.12 o 13:48
Paweł Tonderski.
Napewno są i policjańci posiadający jakiś rozum. Jednak to działa na zasadzie bydła, gdzie pastuch goni tam bydło idzie. Jak czytam, to widzę, że już ludzie nawet rozumieją, że policja broni partii, czyli rządzących. A to jest wielki błąd, policja powinna być bezstronna. I tu jest pies pogrzebany. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Paweł Tonderski, 2013.01.12 o 18:06
Obawiam się, że z takim podejściem nic w Polsce nie zmienimy. Oni też czytają nasz portal, Zenek myślisz, że po tym co przeczytali w komentarzach Twoim, janka i pana Adama zaczną się po tym na nas patrzeć z sympatią, będą chcieli zapoznać się z ideą Narodowej Demokracji, Cywilizacji Polskiej i będą chcieli włączyć się w życie Polski, tak aby w efekcie tego zacząć myśleć i czynić tak jak my?

Zdaję sobie sprawę z tego wszystkiego, o czym Wy napisaliście w swoich komentarzach, ale moim zdaniem nie tędy droga. Jak będziemy antagonizowali te środowiska przeciwko środowiskom narodowym, to nic z tego nie będzie, może tylko dojść do niepotrzebnej przemocy i walki pomiędzy nami, w której jesteśmy z góry skazani na przegraną. Moim zdaniem musimy dążyć do tego, aby środowiska mundurowe, zawodowe wojsko polskie (takie już jest w ich szeregach, zapewniam panów o tym!) i policja państwowa, cały polski wymiar sprawiedliwości zaczął utożsamiać się z Polskim Narodem i z polskim interesem narodowym, moim zdaniem nie trzeba wychodzić z założenia, że to są nasi potencjalni wrogowie. Tam naprawdę od czasów komuny zaszły duże zmiany i duża wymiana kadr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Adam39, 2013.01.13 o 14:52
"Tam naprawdę od czasów komuny zaszły duże zmiany i duża wymiana kadr." Zasadnicze pytanie: czy na pewno na lepsze?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Paweł Tonderski, 2013.01.13 o 18:06
Jeżeli przyszli inni ludzie, to musiało coś tam się zmienić, a nie ma już takiej indoktrynacji i oddzielenia od innych Polaków służb mundurowych, jak za komuny, stąd być może moje zbyt pochopne wnioski, które wysnułem na temat wymiany kadr w polskich służbach mundurowych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
janekk, 2013.01.11 o 18:30
Zenon,
policja musi być niestety taka jak rządzący więc jest to pewnie wymarzona praca dla ludzi bez skrupułów, gorzej dla tych którym pozostały jeszcze resztki sumienia, ale to już sprawa ich wyboru,
mi się wydaje że oni już potrafią wyłowić delikwenta dyspozycyjnego w 100% zwłaszcza jak wchodzą w grę tradycje rodzinne.
W jakimś filmie dokumentalnym pokazywali jak sobie żyli pracownicy MSW – mieli swoje osiedla, sklepy, zalecano im nawet ożenki w rodzinach milicyjnych. Chodziło o możliwie jak największe odizolowania od reszty społeczeństwa aby jakieś sentymenty nie przeszkadzały im w wykonywaniu zadań terroryzowania zwykłych obywateli.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.12 o 13:43
janekk.
Myślę, że masz rację. Z rządzącymi było i zapewne jest tak samo - odpowiednia żona z przydziału i zasługi antypolskie klanu. Wystarczy widzieć - Kwaśniewski wel Stolzman, tzw Sikorski, Komorowski itd. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
janekk, 2013.01.11 o 18:32
Paweł Tonderski,
jak towarzysz Soso podchodził do kwestii zamienników nie wiem na pewno, choć mogę się tego domyślać, ale ja zdaje się nie pisałem o zamiennikach a o kadrach
jeśli chodzi o zamienniki w mechanizmie państwowym to można by ten mechanizm porównać do zwykłej maszyny. Jeżeli nie ma zamienników w postaci czy to części zamiennych czy też rezerwowej obsługi na wypadek choroby pracownika to jest syf i malaria a zarządzający nadają się do wymiany w pierwszej kolejności. Mniej więcej tak jak w naszym państwie gdzie te same elementy chodzą prawie od ćwierćwiecza i co najwyżej są przekładane z miejsca na miejsce ale cały czas w tym państwowym mechanizmie.
Ale co zrobić skoro kadry są najważniejsze więc towarzysz Soso miał jednak rację
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
w.red, 2013.01.11 o 14:21
Jak słusznie zauważyłeś chodzi tu zapewne o "stała pracę" i takowe też wynagrodzenie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
janekk, 2013.01.11 o 18:40
Wred,
jak jakiś chłopoczyna jeszcze nie zepsuty to albo go odpowiednio wytresują albo będzie miał przechlapane, ale zawsze może zmienić służbę na inną też z wiktem i opierunkiem np. seminarium, czyż nie :)
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kadry decydują o wszystkim 
w.red, 2013.01.11 o 19:00
Z tego co wiem młodzi nie garną się do tego, czego przykładem jest zmniejszenie ilości powołań. Wiedzą aż nadto dobrze że to decyzja o wielu reperkusjach, a takie życie niewielu odpowiada.
Już prędzej zdecydują szukać szczęścia poza granicami :(
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
lista "artykuly najwyzej ocenione" JEST FALSZYWKA I MANIPULACJA 
MatiRani, 2013.01.19 o 04:02
Wystarczy porównac oceny poszczególnych artykulów z pierwszej strony i lista.

Lista jest nieprawdziwa, niezgodna z rzeczywistoscia.

juz to raz sygnalizowalem, w dalszym ciagu sie potwierdza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" JEST FALSZYWKA I MANIPULACJA 
janekk, 2013.01.19 o 08:57
MatiRani,
do wszelkich rankingów robionych przez innych zawsze podchodzę z dużym dystansem ale też ich nie ignoruję bo może to być i pewnie najczęściej jest dość dobre narzędzie manipulacji.
Jak daję komuś ocenę sprawdzam czy zmienia się ilość głosów i średnia, ale niestety nie śledzę tej ilości po czasie zwłaszcza jak artykuł zniknie ze strony głównej.
Swoim artykułom nie dodaję ocen (raz to zrobiłem aby sprawdzić czy możliwa jest taka operacja i okazało się że jest możliwa) więc jedynie inni mogą zwrócić uwagę na jakieś nieprawidłowości :)
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" JEST FALSZYWKA I MANIPULACJA 
janekk, 2013.01.19 o 09:27
MatiRani,
zajrzałem do swoich artykułów - sześciu ostatnich po dłuższej przerwie aby wnioski były w miarę aktualne.
Liczba głosów od 3 do 7 czyli średnio mogę liczyć na 4 głosy poparcia dla tego co piszę(co mnie zupełnie satysfakcjonuje) ze strony aktywnych uczestników choć oczywiście nie wiadomo jak oceniają osoby które czytają bez logowania i oceniania.
Ale pozostając przy aktywnych uczestnikach których jest przecież więcej niż 4 wychodzi na to że jest grupa która konsekwentnie powstrzymuje się od ocenienia z jakichś tam swoich powodów.
Ale to już nie moja sprawa - ja nikogo nigdy do niczego nie przymuszam :)
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" JEST FALSZYWKA I MANIPULACJA 
MatiRani, 2013.01.19 o 15:13
Janek, sprawiedliwosc musi byc dla czystej etyki i uczciwosci.
Jesli jakis artykul ma 5 x 5 i jest na liscie "artykuly najwyzej ocenione" a inny ma 8 x 5 i nie jest, i oba sa ze zblizonego momemtu, to znaczy ze cos sie zle notuje na tablicy "artykuly najwyzej ocenione".
Nie Twój ani mój ale po prostu ten co jest najwyzej oceniony.
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" JEST FALSZYWKA I MANIPULACJA 
Piotr Świtecki, 2013.01.19 o 15:38
Szkoda że Pan po prostu nie dał znać. Być może jest problem techniczny? Jeśli brzydzi Pana kontakt bezpośrednio z Muftim, to innemu opiekunowi, lub wszystkim w odpowiednim wpisie. W końcu Pan też jest "opiekunem".
Bardzo "ciekawy" tytuł komentarza.
O jakie konkretnie artykuły chodzi?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" Jest nieprawdziwa 
MatiRani, 2013.01.19 o 16:06
Juz to sygnalizowalem wczesniej.

Albo to robi automat - wtedy jest problem w software
Albo to robi ktos - wtedy jest problem w tym kims
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" Jest nieprawdziwa 
Piotr Świtecki, 2013.01.19 o 17:17
W czym konkretnie jest problem?
O które artykuły chodzi?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" Jest nieprawdziwa - administrator administruj 
MatiRani, 2013.01.19 o 18:35
Wystarczy rzucic okiem na oceny ostatnich publikacji i porównac z ocenami tych na liscie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" Jest nieprawdziwa - administrator administruj 
Piotr Świtecki, 2013.01.19 o 18:52
Bardzo proszę po raz kolejny: konkretnie. O które artykuły chodzi?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: lista "artykuly najwyzej ocenione" Jest poprawiona ;-) 
MatiRani, 2013.01.19 o 21:44
TOJA moglaby byc na 1 miejscu... i sa ostatnio artykuly majace wiecej 5 niz 5.. ale jest lepiej
uszanowania
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
blog aspirujący do politycznego
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Powstaje partia
Paweł Tonderski → janekk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
Piotr Świtecki → Leszek
Re: Powstaje partia
Leszek → janekk
Re: Mat (Część druga)
Hindukusz-Milena → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
więcej…