róbmy swoje,/Wojciech Młynarski/ a mury runą./Jacek Kaczmarski/
janekk - blog
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2013.01.22 15:24

Mat (Część druga)

 

dalszy ciąg gry o Polskę

 
Zaznaczam że nie mam tu nic przeciwko prawdziwym ideowcom, o ile te wszystkie idee to przypadkiem w zdecydowanej większości nie wymysł manipulatorów aby ludzi dzielić i nimi skuteczniej rządzić.
 
We wstępie do naszych rozważań zatytułowanych „Szach”

 +polacy.eu.org

poświęciliśmy sporo czasu na udowodnienie, dla niektórych osób może oczywistej tezy
o nadrzędnej roli czynnika ludzkiego w stosunku do okoliczności zewnętrznych w sytuacji powojennej Polski.
Celowo ograniczymy się tylko do tego wąskiego aspektu nie zajmując się tak szerokim zagadnieniem jak wpływ ludzi na losy świata czy rozważanie kwestii co ma większy wpływ na te losy – jednostki ludzkie czy masy.

Druga części podzielona ze względu na długość tekstu też na dwie:
1.+polacy.eu.org
2.część druga poniżej
ma przygotować nas do dania mata nieudolnej władzy czyli doprowadzić do jej usunięcia aby wreszcie nasz piękny kraj zaczął się rozwijać.

Ustalenia które poczyniliśmy w artykule „Szach” wydają się nieocenione na wypadek zapędów manipulatorów do zrzucania odpowiedzialności za skutki swojej szkodliwej działalności na okoliczności nie podlegające ich wpływom takie jak system (nawet jeżeli w tworzeniu i umacnianiu tego systemu oni sami brali udział i liczą na krótką pamięć ludzi) albo na okoliczności zewnętrzne na które oczywiście też nie mieli żadnego wpływu albo wreszcie na nieudacznictwo samych Polaków których oprócz lenistwa cechuje jeszcze cały szereg brzydkich cech całkowicie nie przystających do tzw. „demokratycznych standardów” czyli krótko mówiąc podporządkowania się kolejnym państwom lub ponadnarodowym strukturom mającym jakoby lepiej dbać o interesy narodów niż one same.
 
Dla osób liczących na szybką karierę, pieniądze czy inne korzyści obiecywane przez manipulatorów polecam lekturę o sytuacji kobiet zmuszonych do prostytucji której znalazły się tam z powodu albo swojej naiwności albo w wyniku oszustwa albo porwania. Handlem żywym towarem zajmują się przestępcy i alfonsi, ale czy ten dochodowy biznes można porównać to tego który się zajmuje stręczeniem i handlem całymi państwami które potem lądują w jakimś burdelu z którego trudno się wydostać.

Byliśmy i dalej jesteśmy jako państwo przehandlowywani przez innych którzy zresztą cały czas nas zapewniają o swoich dobrych intencjach tyle że postępują dokładnie odwrotnie. W kraju mają oni swoich pomocników, bez odsunięcia od władzy których z pewnością nie będzie możliwa jakakolwiek poprawa w naszym państwie.

W sytuacji podporządkowania okupant stara się wyeksploatować swoich niewolników do maksimum więc nie ma dla okupowanego państwa żadnych perspektyw a jedyne czego może się spodziewać to odsprzedaż go kolejnemu właścicielowi który dalej będzie robił to samo, dokładnie tak jak w przypadku wspomnianych poszkodowanych kobiet.

Kim są w takim razie ludzie którzy trzymają Polskę w niewoli i to jak widać nieprzerwanie od 1945 roku? Niewątpliwie są to komuniści i ich potomkowie wśród których dominującą rolę odgrywają Żydzi i jak pokazuje ich pozostawanie u władzy mimo różnych wariantów systemu to oni są głównymi odpowiedzialnymi za systematyczne podupadanie naszego państwa. Zostali oni zainstalowani przez naszego okupanta ze wschodu a obecnie znaleźli nowego sponsora na Zachodzie.

Warto przy tym zwrócić uwagę że w świetle powyższych faktów okazuje się że ci komuniści to nie żadni ideowcy a karierowicze gotowi służyć każdemu kto zapłaci a wszelkie ideologie to tylko narzędzia służące im do osiągnięcia swoich celów więc równie dobrze mogą być komunistami jak i wolnościowcami, socjalistami czy demokratami albo nawet narodowcami, gorliwymi chrześcijanami i innymi zależnie od tego co może w danym momencie skutecznie otumanić przeciętnego obywatela.
Zaznaczam że nie mam tu nic przeciwko prawdziwym ideowcom, o ile te wszystkie idee to przypadkiem w zdecydowanej większości nie wymysł manipulatorów aby ludzi dzielić i nimi skuteczniej rządzić.
 
Jeżeli na takie sprawy zwrócimy uwagę w naszej szachowej grze to nie damy się łatwo podpuścić i zawsze będziemy pamiętać że naszym celem jest danie przeciwnikowi mata czyli wygranie całej gry a nie tylko zbędne szachowanie.

Właśnie skupienie się na grze pozwoli nam na pominięcie wszystkiego co nas w tej grze rozprasza i nawet mogłoby prowadzić do wniosku że skoro przeciwnikami są komuniści to sprawy narodowościowe są drugorzędne. Jednak obserwacja rzeczywistości politycznej pokazuje że kryterium narodowe odgrywa główną rolę w procesie selekcji kadr i w przypadku jakichś niedoborów potrafi się ściągnąć ziomali nawet z odległej prowincji aby tylko mieć swoich na stołkach (Suchocka, Marcinkiewicz).
Co takiego wielkiego poza zapełnieniem wakującego stanowiska te osoby dokonały może już ocenić każdy sobie.

Więc wiemy już że ludzie, że o komunistycznej przeszłości, mamy dowody na ich nieudolność rządzenia, czyli cel w postaci konieczności odsunięcia tych ludzi od władzy jest zdefiniowany.

Ale musimy zdać sobie sprawę z tego że chociaż dla nas takie sprawy jak poglądy polityczne ludzi władzy, ich narodowość, płeć, orientacje seksualne itd. mają jedynie znaczenie informacyjne a nie przyczynowe, to dla broniących swoich zdobyczy będą z pewnością wykorzystane dla ich obrony.
Dlatego też przeciwnik wykorzysta każdą okazję do prowokacji w każdej możliwej dziedzinie jak właśnie na tle różnic w poglądach politycznych, wyznaniowych, rasowych, orientacjach seksualnych i pewnie wielu innych jeszcze nie „odkrytych” jako przydatne narzędzia służące manipulacji.

Świadomość głównego celu wraz z rozpracowanie pułapek na drodze do jego osiągnięcia to podstawowe warunki przed samą rozgrywką w której nasz strategiczny plan musimy konsekwentnie realizować i dostosowywać do niego nasze taktyczne posunięcia.

I wreszcie dotarliśmy do końcowego etapu czyli mistrzostw drużynowych.

Jeżeli chcemy wygrać z przeciwnikiem który nie jest pojedynczym graczem ale stanowi zespół i to niezłych graczy (co niestety nie ma związku ze zdolnością albo wolą do dobrego rządzenia) musimy wystawić też dobrą drużynę złożoną ze zdolnych graczy potrafiących ze sobą współdziałać jak w każdej grze zespołowej.

Wtedy trzeba będzie jeszcze dopilnować aby w szeregi graczy albo na stanowisko trenera nie zakradł się ktoś przekupiony przez przeciwnika i droga do zwycięstwa stoi otworem.
Czego nam wszystkim życzę. 
 
gra, strategia, taktyka, zwycięstwo 

 
4752 odsłony  średnio 4,8 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: gra, strategia, taktyka, zwycięstwo.
Re: Mat (Część druga) 
janekk, 2013.01.22 o 16:11
Szanowni czytelnicy tego artykułu,
ostatni najczęściej pojawiającymi się artykułami na tym portalu są takie które ja określiłbym jako naukowe albo pseudonaukowe spamowanie.
Już gdzieś pisałem że sam posiadam różne hobby dla których widziałbym miejsce w internecie ale na specjalistycznych portalach tyle na to mi trochę szkoda czasu bo są sprawy ważniejsze, wymiana informacji i próby wpłynięcia na rzeczywistość na którą jako Polacy nie mamy wielkiego o ile nie żadnego wpływu.
Na zabawę i inne pierdoły będzie czas jak załatwimy sprawy ważne bo podejście że najpierw rozrywka a potem praca zawsze się źle skończy.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) POPIERAM! 
MatiRani, 2013.01.22 o 19:29
Nie zasmiecanie Portalu POLACY tematami zbytnio odleglymi od tematu POLACY.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.22 o 16:53
janekk.
Może tutaj nie jesteś zbyt precyzyjny -
- "Kim są w takim razie ludzie którzy trzymają Polskę w niewoli i to jak widać nieprzerwanie od 1945 roku? Niewątpliwie są to komuniści i ich potomkowie wśród których dominującą rolę odgrywają Żydzi i jak pokazuje ich pozostawanie u władzy mimo różnych wariantów systemu to oni są głównymi odpowiedzialnymi za systematyczne podupadanie naszego państwa. Zostali oni zainstalowani przez naszego okupanta ze wschodu a obecnie znaleźli nowego sponsora na Zachodzie."
Moim zdaniem okupant ten sam. Soviet i tzw zachód to jedne skrzypce. To przecież USA, Anglia i soviet ustalili porządek powojenny- moim zdaniem już przed wojną. A więc dzielenie na wschód i zachód to to samo co dzielenie na PO i PiS. Ta sama mafia.
O tym wszystkim wiemy. Chciałbym usłyszeć konkrety. Jak możemy i czy możemy wyjść z tej sytuacji. Musimy pamiętać, że wszystkie instytucje zainstalowane w Polsce są antypolskie. A więc nie mamy punktu zaczepienia. Może ktoś z państwa widzi to inaczej, ale wolałbym konkret. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
janekk, 2013.01.22 o 20:50
Zenon,
nie wiem czy zwróciłeś uwagę na ten frsagment:
"Byliśmy i dalej jesteśmy jako państwo przehandlowywani przez innych którzy zresztą cały czas nas zapewniają o swoich dobrych intencjach tyle że postępują dokładnie odwrotnie. W kraju mają oni swoich pomocników, bez odsunięcia od władzy których z pewnością nie będzie możliwa jakakolwiek poprawa w naszym państwie."
te inne państwa to przecież właśnie nasi przyjaciele zarówno ze wschodu jak i zachodu. Może i one też podlegają jakiemuś rządowi światowemu ale czy to w naszej sytuacji jest akurat najważniejsze?
Co do konkretniejszych konkretów to bardziej liczyłbym na ciebie jako blogera z większym stażem :)
pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.22 o 22:55
janekk.
Ja już wszystko na ten temat napisałem. Nawet pisałem co zrobić. Bo na kogo jak na kogo, ale na posłów możemy mieć wpływ. Jeden zagłosuje przeciw Polsce. Robimy mu do widzenia. Następny z listy. Do skutku. Wszystkich naraz "cichociemni" obserwują i odpowiednio dziękują za posłowanie. Poseł sam się zrzeka mandatu itd :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
MatiRani, 2013.01.22 o 23:01
Ok, tylko ze ten jednak wybrany, pierwszy z listy, przez 4 lata kradnie i innym pozwala nas okradac!
Bojkot bylby radykalnieszy.
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.22 o 23:14
MatiRani.
Ja nie piszę, że rezygnuje po całej kadencji. Natychmiast. Pozdrawiam
Ps.Takie g.... no mi się wyświetla od wczoraj zamiast googli - +www.westernunion.pl
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
[...] 
MatiRani, 2013.01.22 o 23:36
Wulgaryzmy +www.sjp.pl Proszę się uczyć od Zenona kultury języka i uprzejmości dla czytelników.
(Piotr Świtecki 2013.01.22 23:36)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć   ocenzurowany
Re: Mat (Część druga) 
MatiRani, 2013.01.23 o 12:10
+www.pch24.pl

Systematycznie pozbawia się nas, Polaków, naszej własnej tożsamości, niszczy naszą religię, tradycję, obyczaje, amputuje się pamięć i historię, eliminuje kolejne znamiona polskości. Robi się z nas niewolników obcych idei, kalekich wizji i chorych wyobrażeń. Próbowałem uchwycić właśnie ów moment dziejowej przemiany, czas politycznej erozji. Nadchodzi epoka barbarzyńców – mówi pisarz Stanisław Srokowski w rozmowie z PCh24.pl.



Zakładam, że niektórzy z bohaterów Pańskiej ostatnio wydanej powieści „Barbarzyńcy u bram” żyją naprawdę. Jak zareagowali na jej opublikowanie?



Wyczuła Pani atmosferę, jaka się wytworzyła po wydaniu książki. Istotnie.....

Read more: +www.pch24.pl
...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
MatiRani, 2013.01.22 o 20:03
Przyczynek do tematu:
+wrzodakz.nowyekran.pl
Zatrzymać wyprzedaż

"Od 1990 r. do końca 2004 r. procesem prywatyzacji i komercjalizacji objętych zostało ponad 7 tys. państwowych firm, z czego w jednoosobowe spółki Skarbu Państwa przekształcono blisko 1,6 tys. przedsiębiorstw, prywatyzacji bezpośredniej poddano ponad 2 tys. przedsiębiorstw, zlikwidowano z "przyczyn ekonomicznych" blisko 2 tys. firm. Wpływy z tzw. prywatyzacji w latach 1990-2004 wyniosły 80 mld zł, czyli 20 mld USD - tyle, ile jest warta jedna firma telekomunikacyjna w Hiszpanii" - pisze na łamach "Naszego Dziennika" Zygmunt Wrzodak.
Na pytanie, skąd w Sejmie tylu złodziei, którzy potem tworzą rządy, odpowiedzi udzielił swego czasu oligarcha Borys Bierezowski, obywatel rosyjski i izraelski, który stwierdził: "We współczesnym świecie władza wynajmowana jest przez kapitał, a forma wynajmu nazywa się wybory". Jak ulał pasuje to dziś do sytuacji wyborczej w Polsce. Zapewne w naszym kraju majątku narodowego wyprzedano by mniej, gdyby np. udało się odwołać z Ministerstwa Skarbu Państwa Emila Wąsacza, wyjątkowo nieodpowiedzialnego szkodnika interesów narodowych, który uratował się w Sejmie tylko jednym głosem. Wyborcy powinni zapoznać się z tym głosowaniem, ponieważ było ono kluczowe w sprawie prywatyzacji, tak jak głosowanie nad nowelizacją ustawy o łączności, które zezwoliło na skandaliczną prywatyzację TP S.A. na rzecz Francuzów i Kulczyka.

Według sondaży, w Polsce ma rządzić Platforma Obywatelska, która wcześniej nazywała się Kongres Liberalno-Demokratyczny i Unia Wolności. To oni odpowiadają za złodziejską prywatyzację. Powinna zająć się nimi prokuratura, a następnie sąd. A tymczasem zapewne będą wybrani do Sejmu i mogą rządzić, a ich "guru", według sondaży, może zostać prezydentem Polski, w katolickim Narodzie. Kolejnym prezydentem Polski może być osoba niewierząca. Tenże "guru" tak się deklarował w gazecie "Życie Gospodarcze" z 7.06.1992 r.
Jak długo Polacy będą podatni na manipulacje oligarchów, którzy mają ogromny wpływ na media, a przez to na rządy w Polsce?
poseł Zygmunt Wrzodak

"Nasz Dziennik", 20 września 2005r.

ps. W osobistej rozmowie dotyczącej rozkradania majątku narodowego z byłym prokuratorem generalnym poinformował mnie, że w bankach szwajcarskich i w różnych rajach podatkowych są zdeponowane pieniądze z prywatyzacji w kwocie okolo 70 mld $, to sa pieniądze z samych łapówek za sprzedaż majątku polskiego, za samą sprzedaż państwu niemieckiemu Stoenu, łapówka wynosiła 90 mln euro i mieli to wziążć byli SB-cy oraz towarzysze z obsługi kancelarii Kwaśniewskiego. Np: za pośrednictwo w sprzedaży akcji TP.SA na rzecz państwa francuskiego Kulczyk zarobił 4 mld zł. a strata SP z tytułu prywatyzacji TP. SA mogła wynieść około 40 mld zł. Sama sprzedaż trzech firm PHS, PZU, TP. SA. obcym, to strata na rzecz SP około 100-140 mld zł.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
janekk, 2013.01.22 o 21:05
MatiRani,
kradną i kpią sobie przy tym z Polaków przy każdej okazji, z półanalfabety i agenta Bolka zrobili prezydenta więc i z konia też mogą przebijając Kaligulę
pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
MatiRani, 2013.01.22 o 22:41
Janekk, temat super, dobrze ze to napisales.
Teraz POLACY musza pomyslec i zareagowac.

Przy okazji - dialog 3 Polaków o Polsce, historii i Jedwabnem.

+www.youtube.com
pozdr i uklony
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
janekk, 2013.01.23 o 18:40
MatiRani,
Jak w szachach - myśleć tak długo aż wymyśli się dobry ruch, ale w końcu trzeba wykonywać ruch aby nie oddać gry walkowerem,
przeciwnik chce nas do tego zniechęcić bo w gdy dojdzie do rozgrywki to jej wynik zawsze może okazać się niespodzianką
do ilości komentarzy nie ma co przywiązywać nadmiernej wagi bo najwięcej komentarzy mają mają przecież kontrowersyjne wpisy Muftiego a z kolei liczba wejść jest pochodną ilości komentarzy co nic nie mówi o ilości czytelników artykułu
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
MatiRani, 2013.01.23 o 18:45
Zgoda, ino by sie kcialo miec dyskusje w temacie WAZKIM ...
;-)
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.22 o 22:46
janekk
Jest i koń, poczytaj mój stary art. - +polacy.eu.org.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
[...] 
MatiRani, 2013.01.22 o 23:34
Wulgaryzmy. +www.sjp.pl
(Piotr Świtecki 2013.01.22 23:34)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć   ocenzurowany
Re: Mat (Część druga) Nie masz wystarczających uprawnień by skorzystać z tej strony. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.22 o 22:59
MatiRani.
Nie mam pojęcia co się dzieje. Mnie od dwóch dni zamiast wyświetlać google to wyświetla jakąś reklamę finansową. Może przypadek, może celowa robota obserwatorów. Oto treść - tyt. mego art - "Konie" w sejmie. A gdzie Kaligula?!! Znajdziesz w moich art. A może wpisz w google i wyskoczy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) Nie masz wystarczających uprawnień by skorzystać z tej strony. 
MatiRani, 2013.01.22 o 23:29
Zenku, mysle ze ktos zmienil moje uprawnienia na portalu... zgodziles sie z tym ?
Przy okazji: miód, maliny, koniak ( tani ale francuzki ) - WHAW!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) Nie masz wystarczających uprawnień by skorzystać z tej strony. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.23 o 12:46
MatiRani.
Pytaj Muftiego. Nic na ten temat mi nie wiadomo. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Piotr Świtecki, 2013.01.22 o 23:34
To jest poprawny link +polacy.eu.org
Podany link prowadzi do formularza edycji artykułu, zatem nic dziwnego, że nie autor nie ma dostępu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.23 o 12:48
Mufti.
Widocznie nie ten zaznaczyłem co trzeba. Pozdrawiam i dzięki za info.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
janekk, 2013.01.23 o 18:44
Zenon,
przypominam sobie że czytałem ten twój znakomity artykuł o Kaliguli jak też i link do Stopsyjonizmowi
Stąd może i to moje skojarzenie :)
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.23 o 20:28
janekk.
Tym bardziej mi miło. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
MALO ODSLON - MALO KOMENTARZY a temat NAJWAZNIEJSZY!!!! 
MatiRani, 2013.01.22 o 22:48
1. GnojE atakuja forme jak im tresc nie odpowiada. To na zapas... moze sie przydac...
2. Temat wreszcie POLSKI - moze nie widoczny z tytulu ale z tresci TAK.
3. No to GDZIE jest zazarta dyskusja????? Propozycje? Kontrpropozycje? Zawolywania do dzialania!?
4. BYDZIO - do dziela, kosy na sztorc!
5. Hanys - blysnij w temacie!!!!
6. ... no to mamy TEST.. Szanowni. MAmy TEST. okaze sie TERAZ kto ma cos do powiedzenia..
7. Carrillon - pióro niech leci pod oblokami muzy narodowej...
8. Itd...Itp...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: MALO ODSLON - MALO KOMENTARZY a temat NAJWAZNIEJSZY!!!!   
Były bloger, 2013.01.23 o 18:50
Castillon - jesli juz, choc dzisiaj uzywam pełnego imienia i nazwiska. W przedmiocie wszystko u mnie na stronie mcastillon.blogspot.com Zapraszam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: MALO ODSLON - MALO KOMENTARZY a temat NAJWAZNIEJSZY!!!! 
MatiRani, 2013.01.23 o 18:57
Przepraszam za pomylke, pózno bylo - bylem niedawno na castillon i zostawilem komentarz.
Marku, Twój blog jest fajny do czytania ale brak w nim dyskusji i walki. Dlatego lubie gawedziarnie, takie jak ta, jaka byl ciemnogód, polandel czy naszaojczyzna. Co prawda listy dyskusyjne juz nie sa popularne, ale cosik ciekawego sie dzieje u Maruchy czy na SS... ba! nawet na NE..
pozdr
Maciej
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Czy zmienil sie mój status na polacy.eu.org?? 
MatiRani, 2013.01.23 o 00:39
I tak portal is dead... zostanie z nim sajanin Mufti sam i nie dostanie premii od Sorosa... a my, POLACY, pomigrujemy gdzie indziej, Polak Bydzio juz tworzy POLSKI portal, bez sajaninów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Adam39, 2013.01.23 o 12:47
janekk, dziękuję za wyróżnienie. Wczoraj jeszcze przeczytałem drugą część. Nie mam czasu skomentować, ponieważ zawiało mnie śniegiem a na dodatek zepsuła się odśnieżarka i muszę odśnieżać ręcznie, jednocześnie czyniąc próby jej reanimacji. Piszę to w trakcie przerwy na zjedzenie spóźnionego śniadania.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
janekk, 2013.01.23 o 18:25
Witaj Adam,
Tu się obserwuje uważnie co kto pisze :)
więc żadne wyróżnienie ale zainteresowanie tym co napisze osoba nie związana z jakimiś innymi interesami poza naszym wspólnym narodowym i państwowym interesem.
Jak się obrobisz czekam na twój komentarz do artykuliku :)
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Piotr Świtecki, 2013.01.23 o 14:32
W tekście jednym tchem mówi się o przekupnych pomocnikach i o ich tajemniczych sponsorach; o władzy nieudolnej i o całkiem "udolnej", ale działającej nie w polskim interesie. Jeśli można, prosiłbym o wyraźniejsze nakreślenie: kto jest kim? kto ostatecznie decyduje, a kto tylko wykonuje? Oraz gdzie Wielki Sponsor ma kieszeń i co ma na celu?

Co do komunistów, to słusznie Autor podkreśla, że nie należy mylić tych tak zwanych "komunistów" z komunistami ideowymi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
janekk, 2013.01.23 o 18:12
Mufti,
Artykuł jest napisany w konwencji nawiązania do gry w szachy – jednej z najlepszych o ile nie najlepszej z gier logicznych pozostawiając spory margines na samodzielne myślenie.
Poza tym ja nie docent Kossecki, nawet nie uczęszczam na jego seminaria :(

Zdaje się że ja pisałem ogólnie o ideowcach więc nie ma potrzeby wyróżniać komunistów. Ostatni ideowi komuniści wyginęli podobno jeszcze za Stalina z chwilą gdy spełnili swoją rolę jako pożyteczni idioci na usługach bandyckiej szajki.
Idee tworzą ludzie w celu przekonania innych do realizacji swoich celów. Najczęściej, zwłaszcza w fazie początkowej propagowanie ich wymaga poświęceń nie tylko w postaci swojego czasu i zaangażowania ale i wsparcia finansowego. Dziś już wiemy dostatecznie dużo o twórcach i sponsorach tego zbrodniczego systemu więc nie ma co próbować doszukiwać jakichś jego dobrych stron.
Żydzi którzy byli jego twórcami, sponsorami i głównymi wykonawcami ponoszą główną odpowiedzialność za jego zbrodnie ale ponieważ znaleźli się oni po stronie zwycięzców w wojnie z innym totalitaryzmem to ich zbrodnie nie zostały nawet potępione nie mówiąc o rozliczeniu.
Uniknięcie kary przez zbrodniarzy zachęca ich do kolejnych zbrodni czego już mamy pierwsze dowody w wojnach wywoływanych przez nich na całym świecie.
pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
MatiRani, 2013.01.23 o 18:43
dodatek do tematu:

Bezmienow (jak sie wrzuci w googla w tej pisowni, to wyjda linki w YouTube z polskim tekstem) podawal jak zniszczyc narody i panstwa: zniszczyc religie i zastapic ja ideologia dla bydla. Za prawdziwa religie karac, za krytyke ideologii karac. W bolszewizmie (ktorzy wymyslili talmudyczni) bylo to przejrzyste. Teraz troche gorzej z tym karaniem, ale jest. Z chrzecijanstwa robi sie posmiewisko, a z krytyki judaizmu przestepstwo (antysemityzm). Jest to kalka starej metody opisanej w talmudzie. I jesli nie mamy sil sie przeciwstawic tej kampanii, to zrobia z nas bydlo (gojow). Nawet nie niewolnikow tylko bydlo, bo niewolnicy to ciagle ludzie, ktorych mozna wyzwolic. Natomiast krowy sie w czlowieka zmienic nie da. Moze to odcienie szarosci, ale jednak dla mnie to roznica dosc istotna.

J

>
> Jeden z czołowych działaczy Komunistycznej Partii Włoch, Gramsci, blisko > 80 lat temu powiedział, że by mieć wpływ na masy, należy się uporać z
> chrześcijaństwem i wyrwać z korzeniami wiarę. Dlatego jest konieczny > "długi marsz" przez instytucje. Powiadał: /trzeba przechwycić instytucje> kształtujące dusze młodych ludzi: szkoły, uczelnie, film, muzykę, sztukę> i nowe mass media - radio i telewizję. Po zdobyciu kontroli nad> społeczeństwem poprzez kontrolowanie kultury przyjdzie władza nad> państwem/. No i właśnie to się dzieje. Zło przejmuje władzę nad> państwem. Kultura stała się głównym polem walki. Do tej pory szukaliśmy
> w sztuce piękna, dobra, mądrości, miłości i wiary, a dziś nam się> podsuwa zło, brzydotę i głupie, prymitywne wzorce.
>

+www.pch24.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Piotr Świtecki, 2013.01.24 o 10:24
1. "Żydzi" byli również ofiarami i nazizmu, i stalinizmu. Zatem "żydość" jest niezbyt sensownym kryterium.

2. Z kim Pan chce "grać w szachy", jaką "szajkę" rozpędzać? Wykonawców?
Kto tym wszystkim NAPRAWDĘ rządzi, kto realizuje (i jakie) CELE? I czy jemu możemy dać radę?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Hindukusz-Milena, 2013.01.27 o 02:34
Mufti,
Ciekawość to pierwszy stopień do ...piekła/partii
( Niepotrzebne skreślić )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.23 o 20:57
janekk.
Jak ja to widzę na dzień dzisiejszy. Jak już pisałem wielokrotnie nie mamy w Polsce ani jednej instytucji państwowej Polskiej. Wszystkimi zarządza okupant. Widzimy ich działania we wszystkich dziedzinach, od kultury przez gospodarkę, rolnictwo, naukę po zdrowie, dobrobyt Polaków i państwa POLSKIEGO. A więc z kim mamy współpracować? Ja niestety nikogo takiego nie widzę. Napewno przydaliby się jacyś wojskowi plus ktoś z sądownictwa. Napewno tacy ludzie by się znależli, tylko dzisiaj nikt z nich nie ma odwagi stanąć do walki. Więc ja idę starym miom tropem.
Nawet na tzw wybory nie mamy wpływu. Ja znalazłem możliwość wpływu jedynie na tzw posłów.
Dlatego napiszę to jeszcze raz.
Dla śmiechu mamy państwo demokratyczne. Poseł jest przedstawicielem narodu. A jeśli tak to dlaczego głosuje przeciw Polsce i przeciw Polakom.
Tworzymy organizację powiedzmy na wzór AK w całej Polsce. Poseł ma tzw biuro poselskie w miejscu jego "działania". Czyli ma spotykać się z "wyborcami" i przedstawiać im działania. Wysyłamy stałą grupę do każdego posła. On p[rzedstawia nad czym będą głosować na następnym posiedzeniu. Ustalamy z nim - głosujesz za zakazem sprzedaży POLSKI itd. Jeśli zagłosuje inaczej, dziękujemy panu posłowi. Poseł składa rezygnację z bycia posłem. Wolny wakat obsadzamy następnym na liście "wyborczej". I tak do skutku. Tylko proszę mi nie pisać, że poseł nie zechce się zrzec posłowania!!!. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Piotr Świtecki, 2013.01.23 o 21:17
Zenon.
Takie zrobią głosowania, że i tak wyjdzie na ich :)
Ten cały system trzeba zrzucić jak wąż zrzuca przyciasną skórę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.23 o 22:10
Mufti.
Zgoda, ale od czegoś trzeba zacząć. Musimy zacząć od nauki demokracji posłów. Dzisiaj czytam o tym tzw cywilizowanym zachodzie :-))). Wszystkie demokraty oburzone bo Anglia chce przeprowadzić referendum w sprawie wyjścia ze strefy obozu zagłady czyli UE. Jednak Merkel zrobi wszystko aby do tego nie doszło. Czyli okupanci nie tylko Polski, ale i Europy mają stracha. Hadko mi się robi jak czytam kilka dni temu, że jakiś dupek osadzony w Polsce się cieszy bo za pięć lat bedziemy mogli wejść w walutę jewro itd. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
MatiRani, 2013.01.23 o 22:25
ZENKU, przypomne:
patrzac makroskopicznie na cala Ziemie, to gdzieniegdzie jest JESZCZE gorzej niz w Polsce. Np. w USA. Wiekszosc poslów nie wie na co glosuje. Poziom ostatnich marionetek prezydenckich jest coraz nizszy - nie rozumieja co im CFR rozkazuje ale wykonuja, poziom zycia ludzi tez spadl, bezrobocie i zamordyzm, dziennikarze tez mra jak mrówki, dlug... galaktyczny juz, a nie ksiezycowy... A Francja??!! Po Smark-kozym maja monsieur tout le monde tez odpowiedniego pochodzenia. We Wloszech i w Grecji rzadza mianowane a nie wybrane kukly a Makrela ... sam wiesz jaka ona jest - chyba tylko Kundel kaszubski sie z niej nie smieje.
W Wielkie Brytanii rzadzi City and Crown, czyli Rotszyldy - zaden minister nie wie jak ma byc budzet az mu tego nie powiedza doradcy... z City.
Zadna to pociecha, ze innym tez zle, ale warto wiedziec jak jest.
Nie jestesmy sami w niedoli.

Banksterzy i korporatokracje juz Ziemia rzadza na dobre ... i na razie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mat (Część druga) 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.23 o 22:32
MatiRani.
Przykro mi ale zgadzam się z tobą w całości. A więc jesteśmy na dzisiejsze czasy niebezpieczni. A Cameron może tylko grać, taki dostał rozkaz, aby Angli dać pod tym pretekstem przywileje. Bo moim zdaniem rozumować państwami to Anglia była i jest twórcą Jewropy. A obecnie prowadzą grę dla ludów, że oto wychodzą, ale to co narobili w nocniku zostaje. A więc inne pachołki uślnie proszą o pozostanie i przyjęcie nagrody. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
blog aspirujący do politycznego
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
podobna tematyka
Mat (Część pierwsza) (Polska)
najnowsze komentarze
Re: Powstaje partia
Paweł Tonderski → janekk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
Piotr Świtecki → Leszek
Re: Powstaje partia
Leszek → janekk
Re: Mat (Część druga)
Hindukusz-Milena → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
więcej…