róbmy swoje,/Wojciech Młynarski/ a mury runą./Jacek Kaczmarski/
janekk - blog
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2013.01.14 09:38 11:18

Wesoły oberek

 

o tym jak Żydzi dla Polakow wolność odzyskiwali

 
zatańczmy wesołego oberka jak za Mazowieckiego i wczesnego Gierka
 
Do tablicy tym razem wywołał mnie portalowy kolega MatiRani swoim ciekawym i celnym artykułem o tzw. epoce Gierka, który co prawda był tylko pierwszym sekretarzem rządzącej partii mającej zresztą monopol na władzę, ale kto by dziś pamiętał figurantów postawionych na stanowiskach premierów skoro wiadomo było że faktycznie rządziła partia.

A czy dzisiaj jest inaczej? Ale to odrębny temat.

Patrząc z perspektywy czasu na nasze wolnościowe zrywy i przy całym szacunku dla ludzi którzy walczyli i często ginęli za wolną Polskę wydaje się że było to wszystko zaplanowane i stanowiło element walki o władzę różnych partyjnych frakcji.
 
Najpierw robiono sabotaż wywołując drożyznę i braki w zaopatrzeniu doprowadzając ludzi do desperacji a potem krwawo pacyfikowano protestujących załatwiając przy tym dwie sprawy – eliminując po raz kolejny tych najbardziej niepokornych Polaków i pod pozorem zwiększenia marginesu wolności i dobrobytu (na kredyt) umacniano żydowskie wpływy.
 
W kolejnych falach protestów w 1968 i 1980 żydostwo już oficjalnie stanęło na ich czele, ale ofiarami byli jedynie Polacy a żydostwo w 1989 przejęło władzę w Polsce co oficjalnie zostało nazwane odzyskaniem wolności.
 
Obecne zachłystywanie się przez ludzi pozorami dobrobytu (pełne towarów nie polskie supermarkety) i zapominanie o ogromnym zadłużeniu państwa przypomina mi niestety epokę wczesnego Gierka i logika podpowiada że ten sen kiedyś się skończy, gdy wierzyciele nie tylko więcej nie pożyczą ale zażądają spłaty długów.

Na razie rządzący śpiewają nam kołysanki do tego snu za pomocą zmonopolizowanych przez nich mediów więc Polacy śpijcie dobrze.
Jak się obudzicie będziecie pewnie zdezorientowani więc znów wykorzystają wasze zdezorientowanie i wypędzą na ulice z finałem łatwym do przewidzenia. Może tym razem mężem opatrznościowym jak kiedyś Wałęsa będzie Owsiak albo inny celebryta ale to już mniej istotne. 
 
wolność, oberek, Gierek, Mazowiecki, 

 
8313 odsłon  średnio 5 (6 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: wolność, oberek, Gierek, Mazowiecki.
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 09:51
Ale przecież wg powszechnie obowiązującej narracji 1968 to był wybuch antysemityzmu? Czyli Szanowny Autor potwierdza, że - jak to krótko ujmuje doc. Kossecki - "żydzi są pluralistyczni"?

...co oficjalnie zostało nazwane odzyskaniem wolności

Widocznie odzyskali :)

A poważniej, to przecież zmieniło się na lepsze. Wolność jest, bez porówniania do "okresu słusznie minionego".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
janekk, 2013.01.14 o 10:06
MT,
skupmy się może na Żydach widocznych odgrywający jakąś rolę w polityce, tymi niewidocznymi nie ma potrzeby się zajmować bo nie wpływają na bieg historii.
W normalnych warunkach nikt się nie powinien zajmować zwykłymi obywatelami bo to byłoby naruszeniem ich prywatności (co innego ma miejsce w systemach totalitarnych).
Czy ten żydowski pluralizm miałby polegać na obstawianiu różnych opcji politycznych aby zawsze zachować wpływy?
Bo mnie się niestety najbardziej z tym kojarzy.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 10:47
skupmy się może na Żydach widocznych odgrywający jakąś rolę w polityce

Proponuję skupić się na brunetach. Moim zdaniem za wszystkim stoją bruneci. I niech mi ktoś udowodni, że jest inaczej!

Czy ten żydowski pluralizm miałby polegać na obstawianiu różnych opcji politycznych...

Tak to mniej więcej rozumiem.

...aby zawsze zachować wpływy?

Trudno mówić o zachowaniu wpływów po znalezieniu się w krematoryjnym piecu.
Postrzeganie żŻydów jako monolitu to błąd poznawczy - lub celowa dezinformacja.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
janekk, 2013.01.14 o 11:42
MT,
w obstawianiu różnych opcji politycznych nie byłoby może nic złego gdyby nie to że te opcje przez nich obstawiane mają zewnętrznych sponsorów. Tak było za pierwszej komuny, tak jest i teraz - za drugiej komuny. Kiedyś żydowska opcja w PZPR nie dała zrobić krzywdy tzw. opozycji (żydowskiej) a po 1989 żydostwo z tej tzw. demokratycznej opozycji (żydów na usługach USraela) odpowiednio zadbało i interesy ziomków z PZPR wraz z szabesgojami którzy im wiernie służyli.
Oto i cały żydowski pluralizm.
Polega on na kolaboracji z każdym najeźdźcą co z reguły przynosi im duże korzyści kosztem państwa i narodu w którym się zadomowili, choć w jednym przypadku - Niemiec hitlerowskich ich gotowość do współpracy nie została w pełni odwzajemniona, co nie znaczy że takiej współpracy wogóle nie było.
pzdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 12:12
w obstawianiu różnych opcji politycznych nie byłoby może nic złego gdyby nie to że te opcje przez nich obstawiane mają zewnętrznych sponsorów

Tzn. różne opcje mają tych samych sponsorów? Tzn. żŻydzi manipulują żŻydami? W hitlerowskich Niemczech też?

Natomiast jeśli różne opcje mają różnych sponsorów, to co w tym "złego"?

na kolaboracji z każdym najeźdźcą co z reguły przynosi im duże korzyści kosztem państwa i narodu w którym się zadomowili

Jeśli Kali ukraść krowę, to dobrze, ale jesli Kalemu ukraść - ooo, to co innego!

Cóż to za "odkrycie"? Chyba normalne, że się dba o swoje interesy? No, chyba że się jest głupim gojem - to się dba o cudze...

Chodzi mi o to, że w zasadzie zgadzam się z powyższym. Natomiast nie rozumiem, co w tym takiego odkrywczego? I czemu jest obarczone negatywną oceną? Przecież to normalny, naturalny mechanizm.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
MatiRani, 2013.01.15 o 00:39
Janekk, oczywiscie, ze Eskimosi obstawiaja wszystki opcje! Protokoly o tym pisza.
Goldman Sachs dal duze pieniadze na McCaina ORAZ na Obame, Ten drugi dostal wiecej...
Wiekszosc pedofilów, zboczenców, zlodzieji w KK to Kleksy - frankisci z pochodzenia. Poswiecaja sie dla sprawy sjonistycznej ale uzywaja zycia jak moga - i tym dla nich lepiej! Psuja wizerunek KK a Jelyty odbytowe fanzola o zepsuciu w KRK.
Sa w policji i w mafii, w rzadzie i w opozycji, sa w kazdej partii... just in case.
Wiec swietnie Ci sie kojarzy!!!
pozdrawiam
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
w.red, 2013.01.14 o 10:38
"...A poważniej, to przecież zmieniło się na lepsze. Wolność jest, bez porówniania do "okresu słusznie minionego"..."

To Mufti pozwól że zapytam na jakiej planecie gościsz, a może dopiero co wróciłeś ? ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 10:46
W.Redzie, litości! Bo rzeczywiście teraz to czuję się, jakbym wylądował na innej planecie!

Przecież nie ma porównania. Ani tego, co jest teraz z tym, co było. Ani tego, co było w Polsce z tym, co było np. na Zachodzie.

Jeśli ktoś nie widzi różnicy między "okresem słusznie minionym" a tym, co jest teraz, to o ile nie jest to z jego strony tylko figura retoryczna, coś z jego "łączami do rzeczywistości" jest grubo nie tak.

Chyba, że był wtedy tłustym komuchem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
w.red, 2013.01.14 o 12:04
"..Jeśli ktoś nie widzi różnicy między "okresem słusznie minionym" a tym, co jest teraz, to o ile nie jest to z jego strony tylko figura retoryczna, coś z jego "łączami do rzeczywistości" jest grubo nie tak..."
Czcigodny! Zabij mnie bo nie widzę. A w powiązaniu z wcześniejszym Twoim cytatem to śmiem zapytać, gdzie tu u licha miejsce na "wolność" i w jakiej skali jest ona mierzalna ?
Nie dalej niż w niedzielę spotkałem się ze znajomymi, których syn (dwudziestoparolatek) słusznie zauważył, że jeśli mierzyć ją ilością cycków i dup w "wiodących portalach" to faktycznie wtedy jesteśmy wolni. Tylko że tak jak poprzednio do wartościowych (czytaj rzeczywistych) informacji i ciekawych artykułów trzeba się dokopywać. A uwzględniwszy że tak jak wcześniej nie ma wpływu na rzeczywistość. To po "wuj" taka "wolność" !
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 12:21
Dobrze, spróbuję parę pierwszych z brzegu rzeczy wymienić.
Choćby to, że możemy rozmawiać o wszystkim, o czym chcemy.
Cycki i dupy też. I paszporty, i potencjalna możliwość robienia biznesów. Nieporównanie mniejsze zideologizowanie, nie ma wszechobowiązującej topornej fikcji.
Z dwojga złego wolę nadmiar informacji, niż cenzurę. No, ale to rzeczywiście rzecz gustu...
Wpływ na rzeczywistość to trzeba sobie wywalczyć.
Teraz wpływ na rzeczywistość ma ten, kto potrafi wpływać na rzeczywistość.
Jeśli W.Redzie nie widzisz różnicy, to mam nadzieję, że nigdy nie będziesz miał wpływu na rzeczywistość, w jakiej ja żyję. Bo ja summa summarum za nic nie chcę tego, co było przed '89.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
w.red, 2013.01.14 o 13:08
W życiu nie przypuszczałem, że kiedyś przyjdzie mi występować w roli "advocatus diaboli". Ale w sumie czemu nie ?
Czy w "tamtych czasach" nie można było rozmawiać o wszystkim ? Problem tylko był w tym by wiedzieć z kim i o czym można było rozmawiać. To prawda, instytucja na Mysiej znikneła, ale też powształo wiele innych (chocby na "Wiertniczej"),że o pomniejszych nie wspomnę.
"Paszporty" - Też były ogólnodostepne pod warunkiem podporządkowania się ówczesnej "wadzy". Jedynym kryterium, tak jak i dziś jest czy kogoś na coś było stać.
"Robienie biznesów" - też było możliwe. Problem polegał tylko na wielkości i ilości kasy którą można było z tego wyciągnąć. No i czy byłeś się nią podzielić z różnymi "kacykami". Z resztą dziś nie jest inaczej.
A "wpływ na rzeczywistość" - Nie rozśmieszaj mnie Czcigodny bo mi zajady popękają. Tyle jej masz co brudu za paznokciem. Ciekawe jaki miałeś i masz wpływ na wiele ogromnie istotnych oraz błahych rzeczy i spraw. No zgoda, możesz wybrać czy wybrać buty zapinane na suwak czy na sznurówki, ale niewiele więcej.
"Walka" - to już przerabiałem. W efekcie zawsze okazuje się że "wiatr w oczy i ch... w d..ę".
I tak to jest smutny bilans tej walki. O negatywnych "kosztach" "transformacji" nawet nie wspomnę.
Wpływu a rzeczywistość nie doczekam, więc nie masz się czym martwić. Jednak byłaby ona zdecydowanie odmienna od tej poprzedniej i teraźniejszej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 12:30
Witaj janekk
Żyłem w tamtej epoce i powiem że żydostwo knuło za plecami lecz bali się i żyli w ukryciu.
Po 1968 poprzysięgli zemstę krwawą tak więc zakonspirowali się i działali z ukrycia.
Do 1980 r mało kto z Polaków brał pod rozwagę iż żydostwo może stać za tymi wszystkimi zmianami.
Dopiero około 1987-88 r. Ludzie zaczęli dostrzegać te żmijowate plemie lecz nawet wtedy
nie brano ich na poważnie. Polacy niestety dość długo nie wyciągali wniosków czego efektem było dopuszczenie żyda Wałęsy, Kuronia, Gieremka, Mazowieckiego i wielu im podobnych do grona szpicy ruchu wyzwolenia Polski.
I w taki oto prosty geszeft zawładneli polską polityką trwającą do dzisiejszego dnia.
Powiem tak temat rzeka i długo i dużo by pisać by zrozumieć ten "Wesoły oberek".
Moim zdaniem jestesmy nie gospodarzami we własnym kraju lecz sługami najeźćcy żydowskiemu.Przykładów można podawać w tysiącach na potwierdzenie iż jesteśmy
niewolnikami we własnym kraju.
Sami zobaczcie, podam jeden przykład polscy reporterzy! w 95% widać iż nie są polakami a tylko żydami z Polski podający się za Polaków.Wiem dałem skrajny przykład lecz jakże istotny.
Za granicą widzą takiego reportera i co myślą? że Polacy to żydzi!!! Tfuj!
Nawet dziś w życiu codziennym, rodzinnym wielu nie widzi tego geszeftu i nie wie jaka jest rzeczywistość.Kto jest kim w Polsce!.
Dlatego ciężko jest walczyć z żydostwem dopuki my Polacy nie zrozumiemy w pełni że wrogiem i najeźćcą jest bezlitosne żydostwo -gość w naszym kraju.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 13:21
polscy reporterzy! w 95% widać iż nie są polakami

Bardzo jestem ciekaw, po czym Pan to widzi? Może po intencjach, jak proponuje p. MatiRani?

Coś mi się zdaje, że żŻydzi mianują antysemitów, a Polacy (ci Prawdziwi) mianują żŻydów. I tak to się kręci...

No ale niech będzie. Tylko teraz nie rozumiem - Żydzi pracujący jako reporterzy? Przecież to i wymagająca, i niewdzięczna praca. A skądinąd wiadomo, że Żydzi nie pracują, tylko rządzą światem. To jak to w końcu jest?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 13:24
Szanowny Panie Mufti
Każdy ma prawo do swoich refleksji. Co do Pańskiego stwierdzenia iż żydzi nie pracują! a
tylko rządzą jest błędna.
Oni nie trawią jedynej pracy jak rola ziemi!!!! Inne wykonują w chwale.
Tak więc są wszędzie. Ja i to jest moje zdanie! rozpoznaję po facjacie! !! i po owocach!!
Zjeździłem świat wystarczająco aby móc twierdzić jak wygląda żyd! Do 8 pokolenia pozostają w rodzie pozostałości po kontakcie seksualnym (efekt dziecko)z żydem lub żydówką.
Bóg wyraźnie powiedział aby Adam i Ewa nie jedli z tego drzewa owoców!!!

P.S. Proszę nie stosować chińskiej metody tj.1000 maleńkich cięć!!!!! lepszą metodą do uśmiercenia!!! Ja zadałem 1 cios i przeprosiłem! Jeśli Pan nie zaniecha tej metody oficjalnie to piszę abyś Pan wiedział że też potrafię obrzydzić Panu egzystęcję na tym portalu.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 15:20
Rozpoznaje Pan "po facjacie"? A potem co - do gazu? Za pochodzenie?
I Pan jest Polakiem? Z cywilizacji łacińskiej?

A, przepraszam. Pan z tych Prawdziwych Polaków. Najprawdziwszych. Twarde jądro polskości w pełnej krasie, że tak powiem. Opiewane po wielokroć na łamach Wyborczej. Pogratulować takiej polskości.

Proszę obrzydzać. Nie wątpię, że to Pan potrafi równie dobrze, jak "rozpoznać Żyda po facjacie".
Właściwie to już mi niedobrze. A Pan nawet obrzydzać nie zaczął?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 15:47
Do Mufi
He,he ale mnie Pan rozśmieszył.
Czy gdy patrzy Pan w lustro to kogo Pan widzi?
Tak na szybko są encyklopedie a w nich pokazane są rysy grup etnicznych.
Do jakiej się grupy zalicza żyd?
Mimo iż próbuje Pan wszystim obrzydzić wypowiadanie się oraz stosując swoją technikę
Chin czyli 1000 razy obrażać szkalować itp to powiem Panu że żal mi Pana.
Co do pochodzenia z cywilizacji łacińskiej to odpowiem inaczej jestem Słowianinem a Pan?
He,he.
Pozdrawiam
He,he:-) :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 16:22
Pan "po facjacie", ja po zapaszku - żadne etykietki nie pomogą.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 16:46
Do multi przeszkadzacza! Bo tak trzeba interpretowac!
:-) :-) :-)
Gostek ja mam zapach Slowiański a Pan? Tik taki nie pomagaja?
Niski poziom, sandały uwierają?
Moje menu to kaczka z jabłkiem lub potrawy z świnki! mniam mniam!
A Pan? no bo jak mniemam to kto pomyśli że skoro turban to Arab he,he, a tu masz ci los?
Koszerne jedzonko! !????ah,ah,ah! O przepraszam aj,jaj,jaj!??????
Dziwne to że niby admin a wszędzie gdzie pisze to stosuje ukrytą anarchię,podkopy,wyśmiewania itp.itd.
Wyśmiewa Pan że rozpoznaję po facjacie? Jeśli Pan sądzi że Polak nie wie jak wyglądają żydzi
bo wymieszali się z nami i pozmieniali nazwiska na Polsko brzmiące to się Pan myli.
A tak na marginesie masz Pan węch Boski?bo my Słowianie to goim?! He,he,he
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 16:55
Oj, czuć! Przecież mówię. Taki Prawdziwy Polski, najprawdziwszy! Z rodowodem! A teraz nawet Słowiański! Po facjacie! I do gazu! Wężykiem! Szabelką! A jak!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 16:56
Miszczu!
Nie wycieraj gęby bydlaku Polakami! To nie Polacy gazowali was!!!
Jeśli tego nie wiesz to do książek!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 17:29
Ale żyletkami ciachali, nie?
I do tej pory odbija to się czkawką. A nie zdziałali NIC.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 17:37
Wreszcie !!!
Już wiadomo kim jest Admin - Polacy.eu.org !!!!!!
Coś jeszcze dodać?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 17:40
No przecież, że żŻyd! I szabesgoj z Hasbary! Przecież już Pan dawno to rozpoznał i obwieścił. Nawet "facjaty" nie trzeba było sprawdzać - po turbanie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 17:42
Czy ja się tylko mylę? ???? Koledzy koleżanki blogerzy przeczytajcie wcześniejsze wypowiedzi tego Mufti Turbanatora!!!
Czy Polak może szkalować Polaka? ? Twierdząc że jesteśmy winni holoshow biznesu sp.z o.o.?
Brzydzę się takimi jak Mufti tzw.Polak w turbanie! !! He,he,he
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 17:50
No przecież, że nie może! A jeszcze Prawdziwego?! Tylko Prawdziwy żŻyda może! Co było do udowodnienia! Bydzio63 Prawdziwy! Mufti żŻyd!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 17:57
He,he,he

Agencie! powiem inaczej! !! To my Katolicy wierzący w Boga i Jezusa Chrystusa jesteśmy
Prawdziwymi Żydami ! A nie jak zakłamujecie cały świat że to właśnie wy jesteście narodem wybranym! !!
Narodem wybranym jesteśmy my Katolicy! !!
Czyli możemy powiedzieć że jesteśmy Żydami a wy to koczujcie dalej bo Bóg wam pokazał
gdzie wasze miejsce.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 18:08
Tak, tak, właśnie widzę, aż ten katolicyzm ocieka.

Wie Pan co? Tak między nami... Jak by było można - to pogonił by Pan te kurwy żydowskie do gazu? (pochyłym pismem cytat z Pana niestety już skasowanego bloga) Przecież to dla dobra Polski... I Prawdziwych Polaków... Katolików...
To jak? Pogoniłby Pan? Ale szczerze.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 18:10
Niestety muszę zasmucić agencie!
Nie ja dawałem życie i Nie ja je odbieram!
Życzę pomyślności i powrotu (bezpiecznego! !!) do korzeni gdzieś tam na pustyni!
Żyjcie w pokoju sami z sobą i kozami!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Paweł Tonderski, 2013.01.14 o 17:44
Oni też dłużni nie byli, też mieli swoje bojówki i też prali równo. Teraz z nich się czyni takie ofiary, że oni niby tacy biedni i nieszczęśliwi, no prawie jak aniołowie albo dzieci kwiatów.

A z drugiej strony żydzi dużo uczynili w tym kierunku, aby mieć w Polsce swoich dyżurnych "antysemitów", którzy są gotowi to na każdym kroku okazać. :))))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 17:48
No i o to właśnie mi chodzi :) W sumie to nie ma znaczenia, czy agent, czy psychopata, czy jak mawia doc. Kossecki "człowiek źle poinformowany".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 17:51
Jednego z tych ukrytych agentów mamy! !!!
Zwie się Admin - Polacy.eu.org Mufti Turbanator
Wypowiada się szkalując Polaków że my jesteśmy winni i że Nic nie zrobiliśmy by ich ratować!
Jak widać agenci są wszędzie tam gdzie Polacy chcą się łączyć by wiernie służyć krajowi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 17:53
Tak, tak! Mamy go! Do gazu! Szabelką! Nie daje się wiernie łączyć! Żyd! A nawet goj! Szabesgoj! Żydosemita!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 18:03
Kim ty gostek jestes?
My was do gazu?skąd czerpiesz gosciu takie idiotyzmy??
To po pierwsze Niemcy a dokładniej żydzi niemieccy urządzali wam ten wesoły oberek! !!
Nie my Polacy! !!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Paweł Tonderski, 2013.01.14 o 18:05
Czy pan nie dostrzega tego, że Mufti sobie z pana dworuje?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 18:16
Proszę mi wybaczyć lecz insynuacje a stwierdzenia to dwa światy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 18:10
Ale Panie Bydzio63... Niech Pan nie traci nadziei. Jeszcze nic straconego. Skrzyknie się paru takich Prawdziwych Polaków-Katolików, choćby tu na portalu, i jakiś pogromek się zorganizuje...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 18:13
He,he,he
Prędzej podzielił bym się z Panem strawą niźli propagował agitkę.
Żyj człowieku w szczęściu a jak czegoś nie rozumiesz to biegnij do Rebe.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
w.red, 2013.01.14 o 19:04
Proszę darować , ale te wycieczki osobiste nikomu i niczemu nie służą. Można by to tratować w kategorii mało wybrednego dowcipu gdyby czemukolwiek to służyło. Ale niestety tak nie jest. Sugerowałbym mniej wzajemnych insynuacji i okładania się czym i jak popadnie. Z Muftiego taki żyd jak ze mnie wielbłąd. I jak napisałem wcześniej nikomu ani niczemu taki obraz portalu nie służy.
Czy to jeszcze do Pana nie dociera ? Dlatego uważam, że jak najbardziej na miejscu byłoby przeprosić za pomówienia i bardziej miarkować język. No chyba, że dysponuje się dowodami na dowiedzenie swych tez. Na miejscu Efendiego byłbym nie mniej wzburzony. Dlatego zwracam się do obu panów. Poniechajcie się wzajemnie. Dla wspólnego dobra.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 19:12
Proszę wybaczyć ale czy Pan sobie ze mnie żartuje?przeprosić kogoś co pisze i szkaluje nas Polaków twierdząc że to nasza wina i że to my Polacy nic nie zrobiliśmy aby ich bronić przed Niemcami?
Żarty na bok!
Nie przeproszę bo nie mam za co!! Nie obchodzi mnie czy jest agentem czy zakamuflowanym żydem!
Proszę aby Pan bezstronnie przeczytał dzisiejsze komenty wg.kolejności i proszę o merytoryczne wypowiedzi!
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 19:18
Już ja Was znam, Polaków Prawdziwych, katolików! Wy nawet wiecie, co twierdzę, chociaż nie napisałem! Po facjacie!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 19:25
Czyli co potwierdzasz agencie żes NIE POLAK! !!
Kto umie czytać ze zrozumieniem ma jak na dłoni twierdzenia Admina Mufti Turbanatora.
W którym miejscu potwierdziłem żeś żyd po facjacie???w którym?????
A poza tym nie miałem okazji widzieć facjaty!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 19:31
Noo, Panie Bydzio63, niech Pan nie będzie taki skromny... Facjata, nazwisko - jedno wszystko... Nawet jak nazwisko przybrane... Jak się jest Prawdziwym Polakiem, a już szczególnie katolikiem (chociaż przecież jak tu być Polakiem Prawdziwym, a niekatolikiem?) to się ma taki dar, że nawet bez facjaty i po pseudonimie się rozpozna, nie przerywając snu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 19:36
He,he,he
Ale się uśmiałem!
To co agencie piszesz to bełkot.
A co to jest maca?ja skąd mam to wiedzieć?w mojej rodzinie jajeczkiem i święconką się dzielimy!!
Lecz informacyjnie jestem zorientowany iż pilnujący żyrandola pRezydent młócił w towarzystwie swoich i chyba pana braci.
A poza tym wampirkiem nie jestem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 20:17
co to jest maca?ja skąd mam to wiedzieć?

Pmyślmy... Może z internetu? Wie Pan przynajmniej, co to internet? +pl.wikipedia.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 20:24
Agencie ty to chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem!
He,he,he
No tak ja piszę od lewa a wy agencie od prawa po hebrajsku!
He,he
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 19:37
Szybciutko się wycofujesz z własnych słów agencie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Piotr Świtecki, 2013.01.14 o 20:15
Fascynuje mnie ten blask chrześcijańskiej miłości bliźniego w kącikach Pana ust.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 20:21
He,he,he
Błazen.
Agencie sandały uwierają?czy szałas przemaka?czy to nie pora dojenia kóz?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek - jest nas 2 
MatiRani, 2013.01.15 o 00:56
Bydzio, napisales: Jeśli Pan nie zaniecha tej metody oficjalnie to piszę abyś Pan wiedział że też potrafię obrzydzić Panu egzystęcję na tym portalu.

Od jakiegos czasu to planuje, ale jeszcze nie zadeklarowalem akcji - poniewaz ty juz to zrobiles, to niniejszym potwierdzam, ze w braku zmiany tonu u MT przejde do zdecydowanego ataku.


Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.14 o 13:07
bydzio 63.
Nie zgadzam się z tobą w jednym- że jesteśmy niewolnikami.
Pisałem o tym. Dla przypomnienia - niewolnik amerykasński musiał mieć zapewnione;
Opiekę lekarską, bo po co panu chory niewolnik
Naukę, mieszkanie, wyżywienie, ubranie itd.
Jednym słowem całe utrzymanie, nauka pracy były na koszt pana.
Proszę mi wyliczyć czy emeryt, rencista, pracownik za 1200 złotych może żyć na poziomie niewolnika amerykańskiego - murzyna?!! :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek   
bydzio63, 2013.01.14 o 13:29
Witam Zenku
Trafne spostrzeżenie. Powinienem napisać wiezień ale i tu mam wiele znaków zapytania bez odpowiedzi.Niestety nie wyliczę bo żyjemy na poziomie skrajnego ubóstwa.
Pozdrawiam serdecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.14 o 15:48
bydzio63.
Zgadzam się ze skrajnym ubóstwem. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
MatiRani, 2013.01.15 o 00:58
Zenku, dlatego wlasnie do najtrudniejszych i niebezpiecznych prac uzywano Irlandczyków. Pracowali za dolara dziennie, nie kradli, a zlamane czlonki sami sobie leczyli na wlasny koszt.
Zdecydowanie taniej to wychodzilo niz leczyc niewolnika.

To FAKT z historii niewolnictwa.
Malo znany
pozdr
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wesoły oberek 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.15 o 07:07
Polska na szarym końcu

"Absolutnie negatywnym przykładem" polityki demograficznej jest Polska, stwierdziła Janina Joswiak z warszawskiej School of Economics, która wraz z innymi ekspertami z całego świata przyjechała do Berlina.

W ciągu zaledwie jednej dekady wskaźnik urodzin spadł z jednego z najwyższych poziomów w Europie do najniższego. Skutki tej sytuacji dla tzw. piramidy wieku są trudne do oszacowania, trzeba jednak przyjąć, że mogą być katastrofalne."
+wiadomosci.onet.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
blog aspirujący do politycznego
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
podobna tematyka
Szach (Polska)
najnowsze komentarze
Re: Powstaje partia
Paweł Tonderski → janekk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
Piotr Świtecki → Leszek
Re: Powstaje partia
Leszek → janekk
Re: Mat (Część druga)
Hindukusz-Milena → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
więcej…