róbmy swoje,/Wojciech Młynarski/ a mury runą./Jacek Kaczmarski/
janekk - blog
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Blog2013.01.10 09:44

Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się

 

dedykacja panu Hanysowi i innym łatwowiernym

 
Nawet znając człowieka osobiście nie zawsze wystarcza aby rozumieć jego intencje i ocenić wiarygodność, a co dopiero w kontaktach wirtualnych.
 
Ideę internetu i technikę która umożliwiła urzeczywistnienie tej idei wynaleźli ludzie specjalizujący się w swoich dziedzinach i właśnie dzięki tym ich specjalizacjom i zdolnościom takie głupki jak my (pan Hanys i ja) mogą teraz komunikować się między sobą co jednak z uwagi na anonimowość tejże komunikacji jest chodzeniem po bardzo śliskim gruncie. Nawet znając człowieka osobiście nie zawsze wystarcza aby rozumieć jego intencje i ocenić wiarygodność, a co dopiero w kontaktach wirtualnych.
Nawet gdyby się daną osobę spotkało w realu jaka jest pewność że to ta sama osoba która się produkowała w sieci?
Więc pozostaje jedynie tworzenie sobie wizerunku na podstawie tego co się delikwent pisze, może to być twórczość sfrustrowanego księgowego czy innego korporacyjnego wyrobnika który odreagowuje swoje frustracje kontestując co się da korzystając przy tym z pomocy podobnych sobie kontestatorów.

Ci kontestatorzy mogą mieć też całkiem praktyczne motywacje niekoniecznie powodowane frustracją.
Może to być działalność dochodowa polegająca na szukanie jeleni łaknących sensacji za wszelką cenę albo zawodowe zajmowanie się dezinformacją.

Niezależnie jednak od tego czy dezinformacja jest świadoma czy nie, jest to jedna z największych pułapek internetu który podobnie jak wszystko na świecie jest dobry pod warunkiem że umie się z niego korzystać. A główne pułapki to możliwość uzależnienia i brak umiejętności albo chęci oceny wiarygodności. Na wszelki wypadek lepiej przesadzić z ostrożnością niż ulec manipulatorom bo wtedy można się znaleźć w prawdziwie wirtualnej rzeczywistości a to już pole zainteresowań psychiatrii.
Właśnie minął czas który chwilowo mogę poświęci na tego rodzaju rozrywkę ... 
 
dezinformacja, internet, wiarygodność, psychiatria, uzależnienie 

 
3410 odsłon  średnio 4,4 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: dezinformacja, wiarygodność, polityka.
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.10 o 11:08
A swoim dzieciom pan wierzy, a żonie, matce i ojcu?

Bez zaufania i wiary w drugiego człowieka nic pan sam nie zbuduje i niczego pan sam nie wywalczy, jest pan skazany na samotną walkę, w której nie ma pan szansy na wygraną.

Nic nie zastąpi nam bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem, pan wszystkich z założenia podejrzewa o niecne uczynki, o oszustwo i działanie agenturalne na szkodę Polski w imię żydowskich interesów?

Powiem szczerze, nie rozumiem o czym pan pisze, ponieważ z jednej strony pan się uzewnętrznia, a z drugiej strony obawia się pan tego, że będzie pan wykorzystany przez osoby, które z góry założyły sobie, że pana do czegoś wykorzystają?

A ma pan swój rozum, ma pan wolną wolę, tego panu chyba nikt nie odbierze? Niestety, taki już jest internet, jest jak ta Wieża Babel, możemy w nim spotkać różnych ludzi, ale to nie znaczy, że mamy stracić wiarę w drugiego człowieka myślącego podobnie do nas i kierującego się tymi samymi lub bardzo podobnymi wartościami, tak żeby na końcu mieć wokół siebie właśnie tych bliskich nam ludzi, a nie ludzi, których nie rozumiemy lub obawiamy się ich postępowania, z różnych przyczyn, o których pan wspomniał w swoim wpisie.

Pozdrawiam.

Pan hanys, natomiast to skarbnica wiedzy, jeżeli nawet nie jest ona zgodna z naszą wiedzą, która my posiadamy, to warto ją z naszą skonfrontować, po to chociażby, aby poznać to, o czym piszą nasi potencjalni wrogowie albo sojusznicy. :))))))

Wiedza, tylko to może nasz Naród uratować, poszerzanie wiedzy, edukacja i samoedukacja, to że pan hanys chce się podzielić jego wiedzą z nami, nie uważam za złe, zawsze gdy się z nim nie zgadzamy możemy w takiej chwili wejść z nim w polemikę.

Z tego co pamiętam na początku, gdy poznałem wirtualnie pana hanysa na portalu "prawica.net", wchodziłem z nim w ostrą polemikę. Wtedy uważałem, że pan hanys to propagator myśli niemieckiej i rosyjskiej (w dniu dzisiejszym też tak jeszcze uważam), jednak przeważa u mnie to, że pan hanys to poszukiwacz i odkrywca, który szuka prawdy w meandrach historii świata, to moim zdaniem nic złego.

Proszę nie szukać we wszystkim co pana otacza zła, ponieważ to pana wewnętrznie uśmierci, spali się pan.

Zamiast tego proszę spróbować poszukać wokół siebie odrobiny dobra, zdaję sobie z tego sprawę, że w dniu dzisiejszym jest to bardzo trudne, abyśmy w otaczającej nas rzeczywistości szukali odrobiny pozytywizmu i tych wartości, o które chcemy tutaj walczyć i je propagować, a więc myśli polskiej i polskich wartości.

Jednak to zależy tylko od nas samych a nie od żydów, to wszystko zależy od większości Polaków, która będzie kreowała tutejszą myśl i ideę. Tutaj mamy naszą małą Ojczyznę, stworzoną przez Muftiego, a marzymy o tym, przynajmniej ja, aby zaczęło to wszystko tak działać, jak w tym miejscu w całej Polsce.

Ludzie stojący na uboczu, chociażby najbardziej ideowi i wartościowi, wykształceni, kierujący się najbardziej wartościowymi ideami, nie artykułujący tego, nie piszący o tym i nie czyniący nic w tym celu, aby to innym przekazać, w efekcie swojej bezczynności i obojętności schodzą na margines, przestają się liczyć, a ich najprawdziwsza z prawd, zamienia się w efekcie tego, niestety w kłamstwo - nieprawdę.

A my - Polacy w dniu dzisiejszym musimy biec w historię...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Jacek, 2013.01.10 o 12:50
Mamy być kreatorami naszej , polskiej rzeczywistości.
Nie popadać w zaraźliwy pesymizm.
To musi się udać.
W przeciwnym przypadku zrobią to inni, przeważnie wykorzystując nas do własnych interesów.
Przed nami wiosna.
Spalmy 10 paczek papierosów mniej, wypijmy 2 l mniej trunków, ograniczmy wydatki, popędźmy lenia, zaplanujmy wyjazd i spotkanie w grupach i dyskutujmy konstruktywnie.
Będzie z tego lepszy pożytek.
Człowiek to istota społeczna.
A internet dla nierozważnych może działać jak złodziej czasu lub narkotyk, więc uważajmy.
Do miłego spotkania.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.10 o 14:01
Panie Jacku do miłego. :))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
janekk, 2013.01.10 o 17:28
W tematach poruszanych przez Hanysa już się wypowiadała Cichosza i MatiRani, ja mógłbym coś napisać o skoku Baumgartnera bo oglądałem film dokumentalny poświęcony przygotowaniom do skoku, ale jak tu kogoś próbować przekonać jeżeli kwestionuje możliwość skonstruowania skafandra kosmicznego, którego używają nie tylko kosmonauci ale też piloci latający na dużych wysokościach. Skafander ten musi zapewnić ciśnienie jednej atmosfery podczas gdy samochód którym pewnie jeździ Hanys potrzebuje w oponach około dwie atmosfery i jak widać jest to wykonalne.
Ten sam gość z kolei dowodzi że ktoś w okresie międzywojennym dokonała skoku z 20 km w czasach gdy zdaje się jeszcze nie wynaleziono ani skafandrów ani aparatów tlenowych ani pleksiglasu przez który mógłby oglądać świat z dużej wysokości. Zakładając oczywiście że potrafiono wówczas konstruować balony które wzbiłyby się tak wysoko.
Wybitni alpiniści potrafią wprawdzie wejść na 8000m bez maski tlenowej ale tylko na krótko i zdaje się zażywają lekarstwo przeciw obrzękowi mózgu. A tam aż 20000 km bez niczego.!
Czas stracony na przekonywanie dezinformatora to też jego częściowe zwycięstwo więc tyle mojego skromnego wyjaśnienia nie tyle samemu dazinformatorowi co kandydatom do nabrania się na jego rewelacje.
Jednego fana tej „skarbnicy wiedzy” zdaje się już mamy.
Gratuluję panie Pawełku

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Hanys, 2013.01.10 o 17:56
Profesor niemiecki w okresie międzywojennym, o którym wspomniałem, nie skoczył na główkę z wysokości 20 km, to tak gwoli ścisłości, żeby nie było dezinformacji tym razem z Twojej strony. On wzleciał balonem na tę wysokość i patrzył uważnie, co ma pod nogami.

Ciekaw jestem, co powiesz, Niedezinformatorze, jeśli za 10 lat ktoś w TV zapuści film dokumentalny kompletnie zadający kłam temu, co widziałes teraz na filmie dokumentalnym, i jaką będziesz miał wtedy minę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
janekk, 2013.01.10 o 18:14
Hanys,
wiem że masz słabość do niemieckich profesorów, może i innych ale co ja ci na to poradzę.
ja piszę o absurdzie pomysłu przebywania na wysokości 20 tys. km bez kosmicznego skafandra,
a przecież ty nawet wątpisz w istnienie takich skafandrów w dzisiejszych czasach.
W kurtkach z brezentu rzeczywiście nie dałoby się polecieć w kosmos ale czy twoja wyobraźnia nie sięga poza możliwość uszycia brezentowej kurtki ?
pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.10 o 18:18
Nie 20 tysięcy kilometrów tylko 20 tysięcy metrów. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Hanys, 2013.01.10 o 18:35
A czy Twoja wyobraźnia nie domyśla się, że gdy pisałem skrótowo i ironicznie o ortalionie i brezencie, to miałem na myśli właśnie skafander tego gościa?
Uważasz, że gdy ktoś pisze "skok na główkę" zamiast "skok ze stratosfery" albo ortalion zamiast skafander ciśnieniowy, to już jest debilem i dezinformatorem?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
MatiRani, 2013.01.10 o 19:17
Uważasz, że gdy ktoś pisze "skok na główkę" zamiast "skok ze stratosfery" albo ortalion zamiast skafander ciśnieniowy, to już jest debilem i dezinformatorem?

No nie tylko on tak uwaza...
;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Hanys, 2013.01.10 o 20:13
I co jeszcze? Może jeszcze jakieś inwektywy?
Dwóch kolesiów się dobrało. Zawsze to we dwóch trochę raźniej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.10 o 18:31
A kto panu napisał, że jestem fanem tych wiadomości? Nie jestem natomiast fanem wiadomości przekazywanych przez byłych Moczarówców i przez ich potomków, którzy w dniu dzisiejszym udają polskich narodowców, tego może być pan pewny.

Zależy jaki sposób ludzie preferują na to, aby wejść powyżej strefy śmierci, na jakiś ośmiotysiecznik czy siedmiotysięcznik? Do tego na przykład, aby tam wejść bez maski tlenowej potrzebna jest uprzednia dosyć długa aklimatyzacja. Zakładają na przykład wcześniej w tym celu w drodze na szczyt trzy, cztery, pięć, czy nawet sześć podobozów. Czy wtedy też używają adrenaliny, masek telenowych i lekarstw wyrównujących ciśnienie w krwioobiegu?

Tego nie wiem, nie interesowłem się tym i nie jestem himalaistą ani nawet alpinistą, ani lekarzem.

A z tego co wiem, człowiek jest zdolny do wszystkiego, nasze ciało, a tak naprawdę nasz mózg może spowodować to, że nasz organizm, nasze ciało może znieść wiele, a my możemy dokonać rzeczy, o których nie śniło się ani panu ani tym bardziej panu hanysowi.

Przykładem na potwierdzenie moich słów jest, na przykład nurkowanie głębinowe bez aparatów tlenowych, na głębokościach na których występuje podobne ciśnienie, które jest na wysokościach powyżej 8 tysięcy metrów powyżej poziomu morza. Ciścienie hydrostatyczne.

Tak, pan hanys posiada dużą wiedzę historyczną, taką miałem na myśli.

20000 tysięcy kilometrów? Chyba 20000 tysięcy metrów, inaczej z wysokości 20 kilometrów nad ziemią, no ale to chyba zdaje się nieduża różnica. A dokładnie z 39000 tysięcy metrów oddał ten skok.


+www.mt.com.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
janekk, 2013.01.10 o 18:33
Pan hanys, natomiast to skarbnica wiedzy
określenie Pawła Tonderskiego

dlatego pozwoliłem sobie na użycie określenia fan a może właściwsze byłoby autorytet. No dobrze niech będzie autorytet.
Za narodowca robi na tym portalu Paweł Tonderski więc jakże bym śmiał mu wchodzić w drogę.

Proponuję trochę podyskutować z panem Hanysem bo zdaje się podobnie widzimy problemy kosmiczne ale ja sceptycznie odnoszę się do możliwości jego przekonania, bo ja ani nie profesor ani nie niemiecki.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.10 o 18:59
Nie rozumiem pana złośliwości? Po co pan traci na to swój drogocenny czas i energię, którą mógłby pan przecież spożytkować na pisanie o bardzo ważnych sprawach dla Polski albo nawet o tych najbardziej ważnych i istotnych? Na przykład na temat żŻydów i ich roli, którą odegrali w zniewoleniu Polski i Polaków?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
janekk, 2013.01.10 o 17:58
p.s.
nie mam co prawda oficjalnych fanów jak Hanys ale 3 głosy oceny na 5 dla notki to już cóś, tyle że moje fany chyba nieśmiałe bo nie chcą nic skomentować :)
pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.10 o 19:04
Jest pan kłótliwy, jak stara baba. Zamiast pisać o tym, co pana ciekawi i zajmuje traci pan czas na to, aby ujawnić na "naszym" portalu kolejnego zakamuflowanego żŻyda? Już jednego chyba pan ujawnił, teraz widocznie przyszedł czas na kolejnego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
janekk, 2013.01.10 o 19:05
czasem staram się gospodarować oszczędnie nie komentując beznadziejnych notek. Ale na swoim blogu chyba wypada odpowiedzieć nawet na niezbyt rzeczowe komentarze.
Ale jak sobie pan Paweł nie życzy mogę nie odpowiadać na pańskie, zwykle przydługie żeby nie powiedzieć grafomańskie wpisy co rzeczywiści mi oszczędzi trochę czasu
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
MatiRani, 2013.01.10 o 19:20
Bezdenne glupstwa to chyba obowiazek prostowac w NASZYM domu...
Jak ktos je pisze na +www.pic-na-wode.c to tjego sprawa, ale tu jestesmy niby w grupie patriotyczno-narodowej...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.10 o 20:17
Problem polega na tym, że pan janek niczego nie sprostował, ani niczego nie udowodnił, oprócz tego, że szuka wrogów i żydów tam, gdzie ich nie ma oraz oskarża ludzi piszących na tym portalu o to, że nie są Polakami, i że to przykrywka hasbarska, ponieważ ten portal zamieszcza takie teksty jak pana hanysa, wiedząc o tym doskonale, że to blogerzy, którzy mają na to uprawnienia upubliczniają swoje wpisy zamieszczone na swoim blogu na stronie głównej portalu "polacy.ue.org".

Jeżeli uważacie panowie ten portal za hasbarski, i że to portal opanowany przez nie Polaków, to po co panowie tracą na nim swój drogocenny czas? Przecież i tak na niego zagląda bardzo mało ludzi, nie ma się w takim razie czym przejmować...

Myli się panu jankowi również 20 tysięcy kilometrów, z 20 tysiącami metrów...

To w takim razie MataRani aby raz na zawsze to panu wyjaśnić, i żeby wreszcie było to dla pana jasne, nie jest pan w grupie narodowej i czysto polskiej, teraz dobrze?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
MatiRani, 2013.01.10 o 21:20
Pawle, z tym hazbarowaniem, to tylko niejasne podejrzenia WYWOLANE DZIWNYMI I NIEWYJASNIONYMI odzywkami podejrzanych...
Musialbys przesledzic wymiany pogladów i zaostrzanie sie tonu aby miec obraz sytuacji.
Nie wiem czy bys sie zgodzil z teza, ze w aktualnych masmeNdiach podkresla sie winy Polaków a zaciera sie winy Niemców i Zydów.
Jesli, jak mysle, podpiszesz sie pod taka teza, to wydaje mi sie, ze mozesz zrozumiec ostroznosc i podejrzliwosc patriotów wyczulonych na niesprawiedliwosci historyczne w stosunku do Polaków, nieprawdaz?
Zgadzam sie ze poszlo narzekanie za daleko i za szeroko, bo chodzi nawet nie tyle o osoby co o ich odpowiedzi.
Juz od dawna nosze sie z zamiarem zebrania bulwersujacych odpowiedzi w sprawie stosunków polsko - zydowskich... musze to zrobic wreszcie.

motto: Czym jest dla Ciebie polskosc? - zapraszamy do dyskusji
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Paweł Tonderski, 2013.01.11 o 00:32
Już o tym tutaj pisaliśmy i to wyjaśnialiśmy, właśnie za to byliśmy w większości przypadków szykanowani na innych portalach, banowani i usuwani z innych portali. To był podstawowy powód, dla którego grupa nieznanych sobie osób postanowiła stworzyć to miejsce, ale z tego co wiem, to właśnie Mufti to miejsce zorganizował i stworzył ten portal zupełnie bezinteresownie, po to abyśmy swobodnie mogli pisać na temat żydostwa i syjonizmu, bez obawy o to, że ktoś nas za nasze teksty zbanuje lub zablokuje...

Pozdrawiam.

p.s.

Właśnie za to, że upominaliśmy się o prawdę o Polakach i o tym, co Polakom uczyniła żydokomuna. Upominaliśmy się wielokrotnie o to, że pomniejsza się zbrodnie żydostwa na narodzie polskim lub całkowicie chce się je wymazać z pamięci Polaków, a oskarża się o te niedokonane zbrodnie Polaków, również o to, że kolaborowaliśmy z Niemcami czy działaliśmy na szkodę żydów, upominaliśmy się również o to, że fałszuje się historię Polski względem relacji polsko - żydowskich...

Pan jannek na tym portalu jest, z tego co pamiętam od samego początku i on chyba powinien o tym wiedzieć najlepiej, pan może nie wiedzieć, ale pan janek powinien zdawać sobie z tego doskonale sprawę i nie powinien oskarżać nas o sprzyjanie żydostwu albo o to, że jesteśmy hasbarą...

Ja bym mu napisał, co o nim myślę, ale ponieważ szanuję to miejsce i ludzi na nim piszących, to tego nie uczynię, jednak znam takie miejsca w internecie, w których bez ustanku piszą na temat żydów, na przykład na stronach Zadrugi, tam by się pan janek odnalazł, jestem tego pewny...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Piotr Świtecki, 2013.01.11 o 08:36
Pawle, nie ma co kopać się z koniem, co słabsze umysły w okolicach tematów żŻydowskich wpadają w błędne koło i grzęzną coraz bardziej. Przy okazji sprowadzają ważny temat do groteski i uniemożliwiają jakąkolwiek dyskusję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
MatiRani, 2013.01.10 o 23:33
hmmm... jesli to prawda: To w takim razie MataRani aby raz na zawsze to panu wyjaśnić, i żeby wreszcie było to dla pana jasne, nie jest pan w grupie narodowej i czysto polskiej, teraz dobrze?

to rzeczywiscie nie wiem co ja tu robie...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Piotr Świtecki, 2013.01.10 o 23:39
Podzielam Pana dezorientację.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
MatiRani, 2013.01.11 o 01:31
Oh, surprise.. to moja teraz kolej sie podchwytliwie zapytac:

W jakim sensie???? ( podzielasz moja dezorientacje )

no i pare drobiazgów:

1. Sorki za tykanie ale nie lubie panowania - to dla nadetych "tytulologów" - Nie mówiac Pan do kogos bede go szanowal ani nie mówic komus ty nie bede go podziwial.
2. Portal jest POLACY i o POLSKOSCI - zgoda czy nie?
3. Mamy wrogów ZORGANIZOWANCH i musimy ich znac i rozumiec.
4. Pogadajmy rzeczowo o sprawach, jak "duzi" ludzie...

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dezinformatorzy wszystkich krajów łączcie się 
Piotr Świtecki, 2013.01.11 o 08:46
1. "Pan" to również sposób na dystans i higienę w obcowaniu z drugim.

2. Zasady +polacy.eu.org (kolejny raz odsyłam)

3. Powinno być już dla każdego jasne, że nie potrzeba "zorganizowanych wrogów", sami sobie podstawimy nogę, zajmiemy się tropieniem żŻydostwa między sobą, cofaniem certyfikatów polskości i tym podobnymi absurdami.

4. Próba rozmowy w kategoriach obiektywnych i rozsądnych zakończyła się tragicznie.
"Po owocach poznacie".

Nie potrzeba żadnych Strasznych szabesżŻydów z Hasbary. Załatwiamy się własnymi siłami. Żeby było zabawniej, pod sztandardem antysemityzmu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
blog aspirujący do politycznego
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Powstaje partia
Paweł Tonderski → janekk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → bydzio63
Re: Powstaje partia
bydzio63 → Zenon Jaszczuk
Re: Powstaje partia
Zenon Jaszczuk → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
Piotr Świtecki → Leszek
Re: Powstaje partia
Leszek → janekk
Re: Mat (Część druga)
Hindukusz-Milena → Piotr Świtecki
Re: Powstaje partia
janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
Re: Powstaje partia
janekk → MatiRani
Re: Powstaje partia
MatiRani → janekk
więcej…